Για την τιμή του εισιτηρίου του αστικού ΚΤΕΛ έκανε παρέμβαση σε ραδιοφωνική εκπομπή, στην οποία μίλησε και ο πρόεδρος του αστικού ΚΤΕΛ Ηρακλείου, κος Καλλέργος Βουλγαράκης, ο αναγνώστης μας, κ. Στάθης Συμιανάκης, σύμφωνα με επιστολή του στο Candiadoc.
Δείτε αναλυτικά τί μας αναφέρει:
Σήμερα,σε γνωστή ραδιοφωνική εκπομπή ήταν σε ζωντανή σύνδεση ο πρόεδρος του αστικού ΚΤΕΛ Ηρακλείου κος Καλλέργος Βουλγαράκης. Αφορμή γι’αυτή την επικοινωνία στάθηκαν τα παράπονα για το γεγονός ότι η τιμή του εισιτηρίου είναι υψηλότερη αν το κόψει κανείς εντός του οχήματος σε σχέση με το αν το έχει αγοράσει ήδη. Ναι,σωστά διαβάζετε! Ο κος Βουλγαράκης,λειτουργώντας σαν να είναι δημόσια αρχή, επιβάλλει πρόστιμο σε όποιον δεν βρήκε σημείο πώλησης εισιτηρίων και μπήκε στο λεωφορείο με σκοπό να κόψει εκεί! Και το λέει δημόσια και εντελώς ανερυθρίαστα: “Δεν μπορεί ο οδηγός να μετατρέπεται σε εισπράκτορα”. Σε τηλεφωνική μου παρέμβαση στην εκπομπή,μεταξύ άλλων έθεσα τα ακόλουθα δύο ερωτήματα: α.Και γιατί δεν βάζετε αυτόματο μηχάνημα,όπως αυτό που είχατε στην δεκαετία 80; β.Γιατί δεν κάνετε εκπτώσεις σε ανέργους,ΑΜΕΑ κλπ: Καμια ουσιαστική απάντηση πέρα από δικαιολογίες του τύπου “Δεν γίνεται”,’Τεράστιο κόστος”κλπ. Ακολούθησε καταιγισμός τηλεφωνημάτων και μηνυμάτων προς την εκπομπή,με τα οποία διατυπώθηκαν από πολίτες του Ηρακλείου αναρίθμητα παράπονα σχετικά με τη λειτουργία του αστικού ΚΤΕΛ. Όμως ο (ισόβιος) πρόεδρος αυτού του φορέα θεωρεί περιττό ακόμα και το να μπει μια νέα πινακίδα με το όνομα μιας περιοχής (Ηλιούπολη) που μετονομάστηκε επί δημαρχίας Κ.Κληρονόμου,δηλαδή 25 με 30 χρόνια πριν! Σαν να μη έφταναν όλα αυτά,αποκαλεί τα χωρίς εισιτήριο“μίνι μπας”,αν όχι ζημιογόνα,τουλάχιστον απρόσοδα για το ΚΤΕΛ. Δεν μας είπε όμως ότι το ΚΤΕΛ λαμβάνει 550 χιλιάδες ευρώ ετησίως για τα 4 αυτά αυτοκίνητα,τα οποία μάλιστα είναι ηλικίας άνω των 20 ετών ενώ από πλευράς μεγέθους είναι απλά κοντύτερα από τα μεγάλα. Ούτε μας είπε πόσο κάνει ο “πόντος” (το 1/100 μιας ολόκληρης άδειας) για να γίνει κανείς μέτοχος στο ΚΤΕΛ. Εντάξει,αυτό δεν τέθηκε… Προσωπικά δεν χρησιμοποιώ το λεωφορείο καθώς και περπατητώ και μεταφορικά μέσα διαθέτω. Όμως γνωρίζω καλά ότι υπάρχουν χιλιάδες συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη αυτό το μέσο. Ένα μέσο που λόγω της κακονομίας του ελληνικού κράτους βρίσκεται υπό καθεστώς μονοπωλιακής εκμετάλλευσης από κάποιους ιδιώτες,οι οποίοι υποτιμούν βάναυσα όχι μόνο τις ανάγκες αλλά και τη νοημοσύνη των (θέλοντας και μη) πελατών τους… Ελπίζω η νέα κυβέρνηση να θα ασχοληθεί με το θέμα και θα δώσει καλύτερες λύσεις συγκοινωνίας στους πολίτες των ελληνικών πόλεων πλήν Αθήνας και Θεσσαλονίκης.