Απίστευτη ταλαιπωρία για εκατοντάδες επιβάτες στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, καθώς λόγω της χαμηλής νέφωσης, αλλά και της ομίχλης, ακυρώθηκαν τουλάχιστον δέκα πτήσεις.
Επιβάτες κατήγγειλαν πως καθ’ όλη την διάρκεια της νύχτας δεν έλαβαν ουδεμία ενημέρωση για ακύρωση ή αλλαγή των εισιτηρίων τους, ή για τα βάουτσερ που δικαιούνται για διαμονή σε ξενοδοχείο και γεύμα.
Δρομολόγια που είχαν προορισμό τη Θεσσαλονίκη ανακατευθύνθηκαν σε άλλα αεροδρόμια, της χώρας, ενώ η πτήση όμως της Ryanair από το Λονδίνο κατέληξε στην …Τιμισοάρα της Ρουμανίας. Άλλοι επιβάτες, που ξεκίνησαν το ταξίδι τους από την Βιέννη, προσγειώθηκαν στα Σκόπια και από εκεί μεταφέρονται στην Ελλάδα με λεωφορεία.
Εκπρόσωπος της διαχειρίστριας Fraport δήλωσε πως οι αεροπορικές εταιρείες έχουν την αποκλειστική ευθύνη για την ενημέρωση των ταξιδιωτών και για την επιλογή των αεροδρομίων όπου ανακατευθύνονται οι πτήσεις. Πρόσθεσε πως δεν γνωρίζει για ποιο λόγο επελέγησαν ως εναλλακτικοί προορισμοί η Τιμισοάρα και άλλα αεροδρόμια.
«Μας πέταξαν στο αεροδρόμιο. Μας είπαν στην αρχή να μην βγούμε από το αεροσκάφος, μετά να βγούμε. Δεν έχουμε καμία ακριβή υπεύθυνη ενημέρωση. Στις προσπάθειες που κάναμε να επικοινωνήσουμε με την πρεσβεία, τα περισσότερα τηλέφωνα δεν λειτουργούσαν. Κάποια στιγμή μας απάντησαν ότι δεν είναι δική τους αρμοδιότητα, παρά μόνο αν έχουν χαθεί ταξιδιωτικά έγγραφα», κατήγγειλε ένας από τους επιβάτες της Ryanair, ο κ. Καλαμάρας. «Δεν υπάρχει κάτι να φάμε. Δεν μας έχουν δώσει ένα ποτήρι νερό. Κάποιοι πήραν το λεωφορείο σε αυτές τις τραγικές καιρικές συνθήκες», συμπλήρωσε.
Περίπου οι μισοί από τους επιβάτες μπήκαν στα λεωφορεία που διέθεσε η εταιρεία, προκειμένου να πάνε οδικώς στη Θεσσαλονίκη. Ομως, σύμφωνα με τις καταγγελίες, ένα από αυτά δεν έχει θέρμανση! «Είμαστε εγκλωβισμένοι εδώ και περιμένουμε. Οι μισοί έφυγαν με λεωφορεία που διέθεσε η εταιρεία μετά από πίεση. Λεωφορεία που δεν έχουν ούτε θέρμανση, τουλάχιστον στο ένα από τα δύο. Περίπου 100 έχουν μείνει εδώ, ανάμεσά τους κάποια μικρά παιδιά», δήλωσε στον Σκάι από την πλευρά της η κ. Δραγασίδου, επιβάτισσα της ίδιας πτήσης.
Το πρωί του Σαββάτου, λίγο πριν από τις 8:00, τελικά πρόσφεραν στους επιβάτες τη δυνατότητα να πάνε σε ξενοδοχείο. «Ηρθε η αστυνομία του αεροδρομίου και μας είπε ότι η εταιρεία μας προσφέρει ξενοδοχείο, κάτι που αρνηθήκαμε γιατί το χρειαζόμασταν χθες το βράδυ, όχι σήμερα το πρωί», δήλωσε η κ. Ταυρίδου, που ήταν στην ίδια πτήση.