Αυτά αναφέρει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Enterprise Greece, Γρηγόρης Στεργιούλης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και σημειώνει ότι είναι εξαιρετικής σημασίας ο συντονισμός σε εθνικό επίπεδο με όραμα, μετρήσιμους στόχους και κοινά εργαλεία, με στόχο την ενιαία προβολή και αξιοποίηση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της χώρας προς τη διεθνή επενδυτική κοινότητα με ενιαία φωνή, συνέχεια και συστηματικό συντονισμό όλων των δράσεων για να μπορέσει η χώρα να αυξήσει, αποτελεσματικά, τις ‘Αμεσες Ξένες Επενδύσεις και να στηρίξει τις εξαγωγές της.
Ο κ. Στεργιούλης υπογραμμίζει ότι το επιχειρησιακό σχέδιο του οργανισμού για το 2019 είναι ένα ρεαλιστικό και φιλόδοξο σχέδιο που αποτυπώνει τη στρατηγική και τις προτεραιότητές για την προσέλκυση νέων επενδύσεων, την τόνωση της εγχώριας επιχειρηματικότητας μέσω της προώθησης των ελληνικών εξαγωγών.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο κ. Στεργιούλης αναφέρει τους βασικούς στόχους του τομέα επενδύσεων για το 2019 που είναι η πραγματοποίηση περίπου 20 ενεργειών εξωστρέφειας με σκοπό την προσέλκυση επενδύσεων από χώρες της Ε.Ε., της Μ. Ανατολής, της Ασίας, τη Ρωσία και τις ΗΠΑ, στους κλάδους ενδιαφέροντος, επικαιροποίηση και εμβάθυνση του χαρτοφυλακίου επενδυτικών έργων, με ώριμα έτοιμα προς χρηματοδότηση έργα, και αύξηση κατά 50% των επενδυτικών προτάσεων που θα αποσταλούν σε υποψήφιους επενδυτές.
Συμπεριλαμβάνονται επενδυτικά road show που εκτιμάται ότι θα οδηγήσουν στην πραγματοποίηση περίπου 600 νέων επαφών και στην ισχυροποίηση των σχέσεων με περίπου 200 επιχειρήσεις, ενώ συνεχίζεται η περαιτέρω προώθηση ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών σε υφιστάμενες και νέες αγορές του εξωτερικού.
«Η Ελλάδα δημιουργεί σταδιακά ένα brand name. Αλλά πρέπει να το υποστηρίξουμε αυτό, γιατί αν χάσουμε την ευκαιρία θα μπουν άλλοι στη μέση και θα ικανοποιήσουν τις ανάγκες που υπάρχουν, αντί για εμάς», σημειώνει ο κ. Στεργιούλης και υπογραμμίζει ότι η πορεία των εξαγωγών δείχνει ότι οι προσπάθειες αποδίδουν καρπούς αλλά «χρειάζεται και η εξαγωγική επιχείρηση να είναι πιο αποτελεσματική, πιο λειτουργική να έχει την έννοια του κόστους, της σταθερής ποιότητας, της τυποποίησης».