Η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδος (ΟΙΕΛΕ) καταγγέλλει ότι ιδιοκτήτες ιδιωτικών σχολείων βεβηλώνουν την ιστορική επέτειο, παραβιάζοντας τη σχετική εγκύκλιο που προβλέπει εκδηλώσεις για τη συγκεκριμένη μέρα και επιλέγοντας να κάνουν κανονικά μάθημα.
Συγκεκριμένα στηνανακοίνωσή της η ΟΙΕΛΕ αναφέρει:
Την ώρα που η ακροδεξιά απλώνει τα φτερά της σε όλη την Ευρώπη και το μήνυμα του Πολυτεχνείου είναι πιο επίκαιρο από ποτέ, ορισμένοι ιδιοκτήτες ιδιωτικών σχολείων βεβηλώνουν την ιστορική επέτειο του αγώνα της ελληνικής νεολαίας κατά της Χούντας, παραβιάζοντας κυνικά την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας που προβλέπει ρητά ότι την Παρασκευή, 16/11, θα πραγματοποιηθεί σε όλα τα σχολεία, δημόσια και ιδιωτικά, αποκλειστικά και μόνο εκδηλώσεις μνήμης για την επέτειο.
Η ΟΙΕΛΕ διαθέτει πολλές καταγγελίες σύμφωνα με τις οποίες κάποια ιδιωτικά σχολεία θα κάνουν την Παρασκευή κανονικά μάθημα, ή θα αφιερώσουν μικρό μέρος μόνο της ημέρας για την εκδήλωση. Η πρωτοφανής αυτή ενέργεια δεν είναι τυχαία. Πίσω από αυτή την ενέργεια των δήθεν αρίστων, δεν κρύβεται η προσήλωσή τους στο αγαθό της …γνώσης, αλλά η ωμή ιδεολογική τους απόπειρα να ξεχαστεί η επέτειος του Πολυτεχνείου. Άλλωστε, πληθαίνουν τα τελευταία χρόνια οι καταγγελίες συναδέλφων σε συγκριμένα ιδιωτικά σχολεία, όπου γίνονται απόπειρες να μην τιμηθεί η επέτειος, ή να μην διδάσκονται ποιήματα και τραγούδια «αριστερών» δημιουργών. Δυστυχώς, οι νοσταλγοί ενός σκοτεινού παρελθόντος για την ελληνική ιστορία έχουν βάλει πόδι ακόμη και στον ιερό χώρο της εκπαίδευσης, Σημαντική ευθύνη βαραίνει και το Σύνδεσμο των Σχολαρχών (ΣΙΣ) που υπογείως στηρίζει τους παρανομούντες.
Η Ομοσπονδία απέστειλε σήμερα επιστολή προς την Διευθύντρια της Δ/νσης Ιδιωτικής Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, ζητώντας την πιστή εφαρμογή της νομοθεσίας για την επέτειο του Πολυτεχνείου και στα ιδιωτικά σχολεία και την έναρξη της πειθαρχικής διαδικασίας για τους παραβάτες.
Ζητούμε, τέλος , από τους συναδέλφους να μας ενημερώσουν άμεσα για τις περιπτώσεις παραβίασης της νομοθεσίας στο σχολείο τους.