Τράπεζα Πειραιώς: Στο Ηράκλειο το πρώτο e-branch κατάστημα στην ελληνική περιφέρεια (φωτο)

Το πρώτο e-branch υπερσύγχρονο κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς στην ελληνική περιφέρεια, εγκαινιάστηκε το βράδυ της Πέμπτης στο Ηράκλειο.

Το e-branch, που ξεκίνησε τη λειτουργία του στις 25/5/2018, είναι το πέμπτο του δικτύου των αυτοματοποιημένων ηλεκτρονικών καταστημάτων της Τράπεζας και το πρώτο εκτός Αττικής.

Με τον τρόπο αυτό η Τράπεζα Πειραιώς εισάγει μια εντελώς διαφορετική, υπερσύγχρονη και πλήρως αυτοματοποιημένη εμπειρία τραπεζικής συναλλαγής. Μεταξύ των προσφερόμενων καινοτομιών είναι το πλήρως αυτοματοποιημένο  ηλεκτρονικό τραπεζικό σύστημα αλλά και η σύνδεση μέσω video κλήσης με τον ταμία από απόσταση, προκειμένου να πραγματοποιηθεί με ευκολία και αξιόπιστα η οποιαδήποτε συναλλαγή.

Επίσης, στα e-branch προσφέρονται εύχρηστες και πρωτοποριακές υπηρεσίες που καλύπτουν τις εξειδικευμένες ανάγκες τραπεζικής εξυπηρέτησης των ΑμεΑ.

Στην εκδήλωση των εγκαινίων παρέστησαν εκπρόσωποι της τοπικής και περιφερειακής αυτοδιοίκησης, φορέων της περιοχής καθώς και πελάτες της Τράπεζας. Επίσης παρέστησαν τοπικοί εκπρόσωποι συλλόγων ΑμεΑ για να γνωρίσουν τις πρωτοποριακές υπηρεσίες για αυτονομία και προσβασιμότητα, καθώς στα e-branch παρέχεται δυνατότητα στα άτομα με προβλήματα όρασης, ακοής και κινητικά προβλήματα να πραγματοποιούν ανεμπόδιστα τις συναλλαγές τους.

Εγκαινιάζοντας το κατάστημα ο κ. Μεγάλου τόνισε πως «Το δίκτυο των e – branch που επεκτείνεται σταδιακά σε όλη τη χώρα, σχεδιάστηκε και λειτουργεί με γνώμονα τον πελάτη και τις ανάγκες του. Και σε αυτές τις ανάγκες η Τράπεζά μας σταθερά πρωτοπόρος και ανοιχτή στην καινοτομία,  ανταποκρίνεται αξιοποιώντας τις πλέον σύγχρονες διεθνώς καινοτομίες και τεχνολογικές εφαρμογές. Με τη δημιουργία του καταστήματος αυτού σηματοδοτούμε για μια ακόμα φορά την σημασία που έχει για την τράπεζά μας η όλο και πληρέστερη υποστήριξη του οικονομικού επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι στην Κρήτη όπου οι αναπτυξιακές δυνατότητες σε όλους τους τομείς είναι τεράστιες και η δημιουργικότητα των ανθρώπων της στηρίζει με τον καλύτερο τρόπο τις μοναδικές προοπτικές της. Εξάλλου αυτός είναι ο ρόλος και η πρόκληση που έχουμε θέσει στον εαυτό μας όλοι οι άνθρωποι της Τράπεζας Πειραιώς. Να είμαστε πρωταγωνιστές στην προσπάθεια για την ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας στηρίζοντας όλες τις παραγωγικές και δημιουργικές της δυνάμεις όπως οφείλει να κάνει η πρώτη τράπεζα στην Ελλάδα».

Το e-branch δίνει τη δυνατότητα σε ιδιώτες, επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή του Ηρακλείου Κρήτης, να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους με ταχύτητα, ευκολία και ασφάλεια κατά το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας του. Το νέο κατάστημα θα δώσει λύσεις στους επιχειρηματίες του νομού, καθώς το διευρυμένο ωράριο, καθημερινά μέχρι τις 21.00 & το Σάββατο εξυπηρετεί την δυναμική τουριστική αγορά της περιοχής.

Όλοι οι πελάτες θα μπορούν να απευθυνθούν στο διαθέσιμο προσωπικό για οποιαδήποτε απορία, να ενημερωθούν για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, να εκπαιδευτούν στη χρήση των μηχανημάτων & ψηφιακών υπηρεσιών της Τράπεζας, καθώς και να βοηθηθούν σε κάθε τους συναλλαγή.

Με την ευκαιρία της έναρξης λειτουργίας του e-branch Ηρακλείου, η Τράπεζα Πειραιώς ξεκίνησε συνεργασία με το Ινστιτούτο Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ) για την εγκατάσταση έξυπνων διαδραστικών συστημάτων στο χώρο του εν λόγω καταστήματος. Στο e-branch του Ηρακλείου εγκαταστάθηκε το διαδραστικό σύστημα “Navigation Map” το οποίο επιτρέπει στους πελάτες και επισκέπτες να ανακαλύψουν τις υπηρεσίες που παρέχονται καθοδηγώντας τους στα αντίστοιχα σημεία εξυπηρέτησης. Ταυτόχρονα, «έξυπνες» προθήκες με ενημερωτικά έντυπα που αφορούν τα προϊόντα της Τράπεζας, προβάλλουν αυτόματα ένα σχετικό ενημερωτικό βίντεο κάθε φορά που ο  επισκέπτης επιλέγει ένα από τα έντυπα.

 Μερικές από τις πρωτοποριακές υπηρεσίες του e-branch είναι:

  • Το «Ταμείο από Απόσταση», όπου ο πελάτης μπορεί να εκτελέσει, μέσω video κλήσης με έμπειρο ταμία της Τράπεζας, τουλάχιστον το 90% των προσφερόμενων συναλλαγών ταμείου, με ευκολία και απλότητα
  • Online εγγραφή στην υπηρεσία ηλεκτρονικής τραπεζικής (winbank)
  • Πραγματοποίηση συναλλαγών 24/7 σε ATM & EasyPay εσωτερικής ζώνης
  • Άμεση έκδοση και παραλαβή prepaid gift card από το ειδικό μηχάνημα
  • Χρήση των διαθέσιμων, στο κατάστημα, ηλεκτρονικών συσκευών (PC & tablets) για γνωριμία και εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Τράπεζας (digital corner)
  • Πραγματοποίηση συναντήσεων για παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στον ειδικό χώρο του meeting room
  • Γνωριμία με προϊόντα και υπηρεσίες των διαφόρων συνεργατών της Τράπεζας (exhibition area)

Επιπλέον των παραπάνω, για τις επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες προσφέρονται:

  • Κατάθεση επιταγών στο «Ταμείο από απόσταση»
  • Άμεση καταμέτρηση και κατάθεση χαρτονομισμάτων
  • Άμεση καταμέτρηση και κατάθεση κερμάτων

Πρωτοποριακές υπηρεσίες προσφέρονται σε τρεις κατηγορίες πολιτών ΑμεΑ:

  • για άτομα με πρόβλημα όρασης, εκτέλεση συναλλαγών ταμείου χωρίς την ανάγκη παράστασης και συνυπογραφής δύο μαρτύρων
  • για άτομα με πρόβλημα ακοής, δυνατότητα εξυπηρέτησης στη νοηματική γλώσσα για συναλλαγές ταμείου
  • για άτομα με κινητικά προβλήματα, εύκολη προσβασιμότητα στο κατάστημα και στον «Ταμία από απόσταση»

Τα e-branch έχουν κερδίσει διεθνή αναγνώριση και εκτίμηση λόγω του πρωτοποριακού τους σχεδιασμού, των καινοτόμων τεχνολογιών και κυρίως της μεγάλης αποδοχής που έχουν από όλες τις κατηγορίες πελατών.

Σημειώνεται ότι με μεγάλη αποτελεσματικότητα λειτουργούν ήδη τα τέσσερα πλήρως αυτοματοποιημένα καταστήματα του δικτύου e-branch της Τράπεζας Πειραιώς στην Αττική και συγκεκριμένα στο Χαλάνδρι, στους Αμπελόκηπους, στο εκπτωτικό χωριό McArthurGlen και στη Γλυφάδα, έχοντας μέχρι στιγμής επιτύχει να αναβαθμίσουν την ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών, προσφέροντας μια «Σύγχρονη Τραπεζική Εμπειρία».

Φωτογραφίες image-services

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί