Η τουριστική ιστοσελίδα της Περιφέρειας Αττικής φιλοδοξεί να μετατραπεί σε ένα απαραίτητο εργαλείο ενημέρωσης για τους επισκέπτες από όλον τον κόσμο
Αναβαθμίστηκε η τουριστική ιστοσελίδα της Περιφέρειας Αττικής, η οποία απευθύνεται σε ευρύ κοινό: πολίτες, δημοσιογράφους, επαγγελματίες. Στη νέα της διεύθυνση, το www.athensattica.com, η τουριστική ιστοσελίδα της Περιφέρειας Αττικής φιλοδοξεί να μετατραπεί σε ένα απαραίτητο εργαλείο ενημέρωσης για τους επισκέπτες από όλον τον κόσμο, παρέχοντας κάθε ενδιαφέρουσα και χρηστική πληροφορία, με τρόπο απλό, ευχάριστο, μοντέρνο και φιλικό ακόμα και σε άτομα μειωμένης όρασης.
Όπως αναφέρει η Περιφέρεια Αττικής, η ιστοσελίδα διαθέτει δυναμικό περιεχόμενο και χαρακτήρα, με πλήθος ενεργών συνδέσεων, αναπτύσσεται σε ένα σύγχρονο τεχνολογικό και γραφιστικό περιβάλλον, καθόλα φιλικό προς τον χρήστη και όλα τα ηλεκτρονικά μέσα επικοινωνίας, δίνοντας έμφαση στους στόχους της Περιφέρειας Αττικής με βάση το Στρατηγικό Σχέδιο Τουριστικής Προβολής 2016 -2020.
Το υλικό που συγκεντρώθηκε για την καινούρια ιστοσελίδα προήλθε από επικαιροποίηση του προηγούμενου περιεχομένου, καθώς και από την αδιάλειπτη συνεργασία της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής με τους Δήμους της Περιφέρειας, τις κατά τόπους Τουριστικές Επιτροπές και συλλογικούς φορείς του Τουρισμού, του Πολιτισμού, του Αθλητισμού, κ.λπ.
Χάρη στις συνέργειες αυτές, το www.athensattica.com έχει τη δυνατότητα να φιλοξενεί, εκτός από νέα, πρωτότυπη αρθρογραφία, κατάλληλο οπτικοακουστικό υλικό τουριστικής προβολής και κείμενα που αξιολογούνται και αναρτώνται, ανάλογα με την ωριμότητα των τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών των επί μέρους προορισμών.
Έτσι, το περιεχόμενο της ιστοσελίδας διαρκώς θα ενημερώνεται και θα εμπλουτίζεται, ενώ υπάρχει η πρόβλεψη για τη σύνταξη επίκαιρου περιεχομένου και την επέκτασή του σε τουλάχιστον τέσσερις ακόμα γλώσσες, εκτός από τα Ελληνικά και τα Αγγλικά.
Παράλληλα οι χρήστες μπορούν να μας ακολουθήσουν στα κοινωνικά δίκτυα στο facebook, instagram, pinterest, youtube και σύντομα θα υπάρξει ειδικό πρόγραμμα για την απόκτηση υψηλής κατάταξης στα αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης (seo – sem), εξασφαλίζοντας ακόμα καλύτερη εμπειρία κατά την πλοήγηση.
Τι περιλαμβάνει η νέα τουριστική ιστοσελίδα
Ο επισκέπτης, ο δημοσιογράφος και ο επαγγελματίας του τουρισμού, επισκεπτόμενος τη σελίδα μεταξύ άλλων:
· Μπορεί να ενημερωθεί από τα διεθνή δημοσιεύματα για τις δράσεις της Δ/σης Τουρισμού της Π.Α (fam – press trips, blog)
· Μπορεί να ενημερωθεί για όλες τις επικείμενες πολιτιστικές δράσεις και να προγραμματίσει αναλόγως την επίσκεψή του, μέσα από το καθημερινό ημερολόγιο των σημαντικότερων θεατρικών και μουσικών παραστάσεων, εικαστικών και αθλητικών διοργανώσεων, και πολλών άλλων δρώμενων εντός της Αττικής
· Έχει τη δυνατότητα να ανακαλύψει την «άγνωστη» Αττική, καθώς σε μηνιαία βάση προβάλλεται κάθε Δήμος ξεχωριστά, δίνοντας ώθηση και στον εσωτερικό τουρισμό
· Έχει στη διάθεσή του μία ευρεία γκάμα από άρθρα και οπτικοακουστικό υλικό τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής, ένα κατηγοριοποιημένο περιεχόμενο με τη μορφή press kit, έτοιμο προς χρήση και από τους τουριστικούς συντάκτες που ενδιαφέρονται να αρθρογραφήσουν για τον προορισμό
· Μπορεί να συνδεθεί άμεσα με την εφαρμογή του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας, μέσα από την οποία σχεδιάζεται ένα ολοκληρωμένο ξεχωριστό πακέτο τουριστικών υπηρεσιών, διαδρομών και εμπειριών για αγορά online
· Έχει άμεση πρόσβαση στην εφαρμογή e-ticket του Υπουργείου Πολιτισμού για αγορά εισιτηρίου online πριν την επίσκεψή του στους Αρχαιολογικούς χώρους και τα Μουσεία
· Συνδέεται με πολλούς δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς του Τουρισμού και του Πολιτισμού
· Μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε τουριστικούς οδηγούς και χάρτες της Αττικής
Η Περιφέρεια ΑΤττικής προτείνει στους φίλους της Αττικής να επισκεφθούν τη νέα ιστοσελίδα και να πλοηγηθούν σε αυτή, παίρνοντας μια γεύση των εμπειριών του ταξιδιού σε κάθε γωνία της χερσονήσου και των νησιών της.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι οι σχετικές εργασίες αναβάθμισης ολοκληρώθηκαν ύστερα από τις απαραίτητες διαγωνιστικές διαδικασίες που έλαβαν χώρα από τη Διεύθυνση Οικονομικών, με την άψογη συνεργασία των Διευθύνσεων Τουρισμού και Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών της Περιφέρειας Αττικής, καθώς και με τη συνδρομή του καθηγητή Τουριστικού marketing, Δ. Κούτουλα.