Στην πλήρη αποκατάσταση των τηλεπικοινωνιακών υποδομών και στην περιοχή του Ν. Βουτζά, όπου παρέχει το σύνολο των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, προχώρησε, μετά τη Ραφήνα, ο Όμιλος ΟΤΕ.
Πλέον, τα συνεργεία και οι τεχνικοί του έχουν επικεντρωθεί στο Μάτι, όπου το έργο επιδιόρθωσης των δικτύων συνεχίζεται με εντατικούς ρυθμούς. Προτεραιότητα έχει δοθεί, από την πρώτη στιγμή, στα σπίτια που είναι κατοικήσιμα. Παρά την πολυπλοκότητα και το εύρος των ζημιών, έχει ήδη αντικατασταθεί το 71% των καμένων στύλων και καλωδίων δικτύου πρόσβασης κι έχει αποκατασταθεί το 84% των δηλωμένων βλαβών.
Ο ΟΤΕ υπενθυμίζει ότι οι ανάγκες επικοινωνίας των πελατών σταθερής τηλεφωνίας καλύπτονται μέχρι την πλήρη αποκατάσταση του δικτύου, χάρη στις δυνατότητες που προσφέρει η κινητή τηλεφωνία. Σε περίπτωση δήλωσης βλάβης/τεχνικού θέματος για σύνδεση σταθερής τηλεφωνίας και internet, στο 13888 παρέχονται στον πελάτη δωρεάν εκτροπή των εισερχόμενων κλήσεων, καθώς και δωρεάν GB για πρόσβαση στο internet και λεπτά ομιλίας. Εφόσον οι ανάγκες για internet δεν καλυφθούν μέσω κινητού COSMOTE, υπάρχει η δυνατότητα παροχής δωρεάν USB stick με κάρτα SIM και ενσωματωμένα GB.
Επιπλέον, ο ΟΤΕ έχει αναστείλει την έκδοση λογαριασμών που σχετίζονται με βλάβες δικτύου σταθερής μέχρι και τις 16/9/2018. Για όλες τις συνδέσεις COSMOTE σταθερής, κινητής και τηλεόρασης, στις πληγείσες περιοχές εφαρμόζεται αναστολή κάθε διαδικασίας για -οριστική ή προσωρινή- φραγή μέχρι και τις 24/9/18 και δίνεται η δυνατότητα κατάργησης των υπηρεσιών σταθερής χωρίς πληρωμή προηγούμενης ή τρέχουσας οφειλής εάν υπάρχει πιστοποιητικό ακαταλληλότητας κτηρίου.