Το Facebook ζητά από τις τράπεζες οικονομικά στοιχεία για τους χρήστες του

To Facebook θέλει να αποκτήσει στενότερες φιλίες με τις τράπεζες και οι τελευταίες προσβλέπουν στους πολυπληθείς φίλους-χρήστες του μεγαλύτερου κοινωνικού δικτύου.

Το τελευταίο έκανε γνωστό ότι βρίσκεται σε συζητήσεις με τις τράπεζες και με άλλους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς, προκειμένου να ισχυροποιήσουν τους δεσμούς τους – με αμοιβαίο όφελος. Σύμφωνα με τη «Γουόλ Στριτ Τζέρναλ» και το πρακτορείο Ρόιτερς, επί της ουσίας το Facebook λέει στους τραπεζίτες: «δώστε μας τα δεδομένα σας για τους πελάτες σας κι εμείς θα σας δώσουμε τα δικά μας».

Οι τράπεζες θα συμμετάσχουν στην πλατφόρμα του Messenger με στόχο να προσφέρουν βελτιωμένες υπηρεσίες στους πελάτες τους, ενώ το Facebook ζητά από αυτές να του δώσουν οικονομικά στοιχεία για τους χρήστες του, όπως συναλλαγές με πιστωτικές κάρτες και υπόλοιπα τραπεζικών λογαριασμών.

Οι χρήστες θα δίνουν ρητά την άδειά τους στο Facebook για να έχει πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά στο Messenger (όχι στις άλλες πλατφόρμες του Facebook), ώστε να διευκολύνεται η επαφή των χρηστών με τις τράπεζές τους και με άλλους οργανισμούς όπως το PayPal ή η American Express.

Εκπρόσωπος του Facebook διαβεβαίωσε ότι τα στοιχεία αυτά δεν θα χρησιμοποιούνται «για διαφημιστικούς σκοπούς ή για οτιδήποτε άλλο» και τόνισε ότι τα χρηματοοικονομικά δεδομένα των χρηστών θα είναι ασφαλή.

Οι πελάτες-χρήστες των υπηρεσιών των τραπεζών και των άλλων συναφών οργανισμών θα μπορούν να συνδέουν τους χρηματοπιστωτικούς λογαριασμούς τους με το Messenger και να ‘συνομιλούν’ online (chat) με κάποιον εκπρόσωπο της τράπεζας ή άλλου παρεμφερούς φορέα.

«Η όλη ιδέα έγκειται στο ότι το messaging με μια τράπεζα μπορεί να είναι καλύτερο από το να περιμένει κανείς με τις ώρες στο τηλέφωνο» σύμφωνα με το Facebook. Από την πλευρά τους, οι τράπεζες, οι εταιρείες πιστωτικών καρτών και οι λοιποί φορείς θα μπορούν να έρχονται σε πραγματικό χρόνο μέσω του Facebook Messenger σε επαφή με τους πελάτες τους, π.χ. στέλνοντάς τους προειδοποιήσεις για κάποια εξελισσόμενη απόπειρα ηλεκτρονικής απάτης από χάκερ ή για να τους ενημερώσουν για τις μεταβολές στα υπόλοιπα των λογαριασμών τους. Αλλά, επίσης, για να τους προσφέρουν νέες χρηματοοικονομικές υπηρεσίες μέσω του Messenger.

 ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί