Η ΝΔ με το ΠΑΣΟΚ, με μέλη της οικογένειας του, κυβέρνησαν τον τόπο για 4 δεκαετίες. Αλλά σοβαρό έργο στην Κρήτη – πέραν του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου- δεν έγινε. Ο ΒΟΑΚ χαρακτηρίστηκε χθες από τον Κυριάκο Μητσοτάκη, που βρέθηκε στην Κρήτη, “μαύρη τρύπα”. Αλλά, όπως και σε όλες τις άλλες “μαύρες τρύπες”, ουδείς ευθύνεται, κατά την αντίληψή του, γι αυτό και δεν υπάρχει λόγος απόδοσης ευθυνών ή αυτοκριτικής…
Κι όμως, ενώ η πολιτική και οικογενειακή τους διακυβέρνηση συμπλήρωσε 4 δεκαετίες, ο αρχηγός της ΝΔ σκέφτηκε ότι τα 3,5 χρόνια της κυβέρνησης Τσίπρα είναι τόσα πολλά, ώστε θα έπρεπε να έχουν γίνει και ο ΒΟΑΚ και το αεροδρόμιο Καστελίου και όλα τα μεγάλα έργα της Κρήτης!
Δεν πήρε βέβαια υπόψη του ότι ο ΒΟΑΚ έχει ήδη τις πρώτες διαδικασίες, μετά από μισό αιώνα “προετοιμασίας”, ενώ στο Καστέλι υπάρχει εργολαβία, ο δρόμος της Μεσαράς εκτελείται, είναι σε εξέλιξη οι διαγωνιστικές διαδικασίες για το καλώδιο της ενέργειας.
Κι εκείνος- που εκπροσωπώντας όλο το σύστημα 40 χρόνων διακυβέρνησης- δεν έκανε το παραμικρό επί 4 δεκαετίες, έρχεται να επιτεθεί στους σημερινούς, ότι όχι μόνο δεν έκαναν τίποτα, αλλά είναι και… πρόκληση ακόμα και να μιλούν!
Μοιάζει με το θράσος εκείνου που κλέβει το παγκάρι και κατηγορεί την αστυνομία ότι δεν έπιασε το δράστη…
Διαβάστε τί είπε σε συνέντευξη Τύπου στο Ηράκλειο (από την ανάρτηση στην επίσημη σελίδα της ΝΔ:
“Εντάξει, να μιλάνε αυτοί οι οποίοι 3,5 χρόνια δεν έχουν κάνει απολύτως τίποτα το θεωρώ ολίγον πρόκληση. Διότι άμα δείτε την ιστορία του αεροδρομίου στο Καστέλι και τα χρονοδιαγράμματα τα οποία τέθηκαν από τον ίδιο τον Υπουργό, η ίδια η πραγματικότητα δίνει απαντήσεις. Τι ακριβώς έγινε στο Καστέλι τα τελευταία 3,5 χρόνια και γιατί υπάρχουν αυτές οι μεγάλες καθυστερήσεις;
Για το ζήτημα του ΒΟΑΚ, ωραίο το χρονοδιάγραμμα το οποίο παρουσίασε ο Υπουργός αλλά μπορεί να μας πει πώς θα χρηματοδοτηθεί ο δρόμος; Σ’ αυτή την απλή ερώτηση, την οποία έχω κάνει και δημόσια, δεν έχω πάρει απάντηση. Ποιος είναι ο μηχανισμός χρηματοδότησης ενός δρόμου του οποίου το κόστος ξεπερνάει το 1 δισεκατομμύριο ευρώ; Το έχουμε εξασφαλίσει; Υπάρχει αυτή η χρηματοδότηση; Και αν ναι από πού; Επομένως, αν δεν υπάρχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και πόροι συγκεκριμένοι, τότε όλα αυτά τα χρονοδιαγράμματα είναι στον αέρα.
Και να σας πω κάτι; Ο κ. Σπίρτζης γνωρίζει πάρα πολύ καλά ότι σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα δε θα είναι στη θέση του. Δεν θα είναι Υπουργός. Ένα κόμμα το οποίο έταξε τα πάντα στον Ελληνικό λαό όταν ήξερε ότι θα κερδίσει τις εκλογές, και αναφέρομαι στην περίοδο πριν από τις εκλογές του 2015, δεν θα έχει καμία δυσκολία να τάξει τα πάντα και τώρα, πόσο μάλλον όταν γνωρίζει ότι θα χάσει. Άρα, ο κ. Σπίρτζης ας φροντίσει να απολογηθεί πρώτα για το δικό του μη έργο αυτά τα 3,5 χρόνια και μετά να ζητάει τα ρέστα από τη Νέα Δημοκρατία. Και ας μην πανηγυρίζει και τόσο πολύ για την ολοκλήρωση των μεγάλων οδικών αξόνων στην υπόλοιπη Ελλάδα. Γιατί ήταν οι παλινωδίες της δικιάς του κυβέρνησης το πρώτο εξάμηνο του 2015 που οδήγησαν τελικά στο να αυξηθεί το κόστος και ο λογαριασμός για τον Έλληνα φορολογούμενο κατά 500.000.000 ευρώ.
Έχει, λοιπόν, βαριές ευθύνες ο κ. Σπίρτζης. Δεν έχει να πει απολύτως τίποτα στους πολίτες της Κρήτης για την καθυστέρηση στα μεγάλα έργα υποδομής αλλά δε θα χρειαστεί να τον ρωτάμε και για πάρα πολύ καθώς σύντομα δε θα βρίσκεται στην θέση του και θα αναλάβουμε εμείς την ευθύνη να διεκπεραιώσουμε αυτά τα σημαντικά έργα”.
Ε, είναι πρόκληση ή όχι;
Δείτε επίσης
Στο λόγο της τιμής του, θα κάνει και ΒΟΑΚ (που δεν έκαναν μισό αιώνα ΠΑΣΟΚ- ΝΔ- Μητσοτακέικο)!