Η δήλωση του Μ.Θραψανιώτη για τον ΒΟΑΚ:
Πολλά έχουν ακουστεί και πολλά θα ακουστούν ακόμα για τα μεγάλα έργα που έχει ανάγκη η Κρήτη. Μόνιμη επωδός όλων και ιδιαίτερα σε εμάς του Λασιθίου, το αναπτυξιακό έλλειμμα της Κρήτης και ιδιαίτερα του νομού.
Ας δούμε όμως λίγο το φλέγον θέμα που είναι στην επικαιρότητα και μια αναδρομή για τον ΒΟΑΚ. Νομίζω θα βγουν χρήσιμα συμπεράσματα για το ποιος κοροϊδεύει ποιον.
ΒΟΑΚ Ή ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ 90
ΙΣΤΟΡΙΚΟ
Α. Η Εθνική οδός 90 ή ΒΟΑΚ
Σχεδιάστηκε στις αρχές του 1960 και άρχισε να κατασκευάζεται το 1968. Από Καστέλι Χανίων έως την Σητεία. Συνολικού μήκους 310 χλμ. Από το 1968 μέχρι σήμερα, 2018, έχουν ολοκληρωθεί 51 χλμ. αυτοκινητόδρομου. 1,02 χιλιόμετρα τον χρόνο. Με τον κασμά και το φτυάρι θα είχαμε κάνει περισσότερα. Το κόστος 500 εκ περίπου.
Β. Αναπτυξιακό Συνέδριο 2017.
Αλέξης Τσίπρας.
ΒΟΑΚ:Ενιαία στρατηγική μελέτη από Καστέλι Κισσάμου μέχρι Σητεία.
Κατασκευή ολοκλήρωση:
Σε πρώτη φάση, Χανιά – Αγιος Νικόλαος 199χλμ, αυτοκινητόδρομος ευρωπαϊκών προδιαγραφών.
Χρονοδιάγραμμα για έγκριση από Ευρωπαϊκή Ένωση: Θα είμαστε έτοιμοι τέλος Μαΐου 2018. 16 Ιουνίου 2018 δημοσιεύτηκαν οι διαγωνισμοί για τον ΒΟΑΚ στην ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, δηλαδή με 20 μερες καθυστέρηση.
Χρονοδιάγραμμα αποπεράτωσης, πρόβλεψη ολοκλήρωσης για τα 148,5 χλμ το 2023, δηλαδή σε 5 χρόνια από σήμερα με χρονοδιάγραμμα για κάθε ενδιάμεση φάση του έργου.(Λεπτομερής περιγραφή στο φύλλο της Ανατολής της Δευτέρας) για τα τμήματα και τα χρονοδιαγράμματα.
Γ. Προκηρύσσεται η στρατηγική Μελέτη από Σητεία μέχρι Καστέλι Κισσάμου, τον Οκτώβριο του 2018, άντε μέχρι τέλος του έτους, ύψους 4 εκ, η μελέτη θα περιλαμβάνει και τους κάθετους άξονες που είναι ιδιαίτερα σημαντικό.
Δ. Με την ολοκλήρωση της μελέτης και την αποπεράτωση του πρώτου τμήματος Χανιά – Αγιος Νικόλαος μπαίνουν σε φάση υλοποίησης τα υπόλοιπα τμήματα.
Το ερώτημα όμως ποιός κοροϊδεύει ποιον εξακολουθεί να πλανάται.
Κοροϊδεύει η Κυβέρνηση που δεν κατάφερε σε 3 χρόνια να αναπληρώσει το αναπτυξιακό έλλειμμα και προς το παρόν είναι συνεπής σε ότι εχει εξαγγείλει για τον ΒΟΑΚ και αεροδρόμιο ΚΑΣΤΕΛΙΟΥ; Ή εκείνοι που έφτιαχναν αεροδρόμια χωρίς υποδομές, φράγματα χωρίς δίκτυα, (Μπραμιανα, Οροπέδιο Λασιθίου,φράγματα χωρίς νερό Αποσελέμης), αποσπασματικά και χωρϊς σχεδιασμό, στην λογική των πελατειακών σχέσεων:
Αν κάποιος ή κάποιοι αμφισβητούν τις προθέσεις για την υλοποίηση των έργων ειναι δικαίωμά τους.
Όπως και δικαίωμα της Κυβέρνησης είναι να σχεδιάζει και να υλοποιοεί με βάση τις ανάγκες των πολιτών, τις οικονομικές δυνατότητες και προπάντων με σεβασμό στα χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων που η πλειοψηφία τους πληρώνει το τίμημα των πολιτικών που προκάλεσαν τα μνημόνια.
Στο τέλος όλοι θα κριθούμε όχι για αυτά που λέμε αλλά για αυτά που κάνουμε.