Με επιστολή του στον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη, ο κ. Γιώργος Γεωργιουδάκης επαναφέρει το θέμα του τραμ στην πόλη του Ηρακλείου, για τη δρομολόγηση του οποίου είχε εκπονήσει μελέτη η δημοτική αρχή Ασλάνη.
Διαβάστε την επιστολή:
Αξιότιμε κύριε Σπίρτζη,καλησπέρα σας!
Πληροφορήθηκα προ ολίγου πως την επόμενη εβδομάδα θα τιμήσετε το νησί μας με την παρουσία σας,για να παρευρεθείτε στα εγκαίνια της νέας πτέρυγας του Αεροδρομίου Ν.Καζαντζάκης ,έχοντας ταυτόχρονα στην ατζέντα σας και το ζήτημα των κόμβων, του ΒΟΑΚ και σειράς άλλων αναπτυξιακών έργων για το Ηράκλειο και την Κρήτη.Ωστόσο παρατηρώ οτι απο την ατζέντα σας απουσιάζει ένα έργο πνοής για την πόλη του Ηρακλείου και τους κατοίκους του, το οποίο αγνοήθηκε συστηματικά και απο τις προηγούμενες κυβερνήσεις τα χρόνια που μας πέρασαν.Aυτο το έργο δεν είναι άλλο απο το Τραμ Ηρακλείου Κρήτης.
Ένα έργο ,για χάρη του οποίου εκπονήθηκε μελέτη βιωσιμότητας το 2000, το οποίο μάλιστα τιτλοφορήθηκε απο τις εφημερίδες της εποχής ως το πρώτο Τραμ της Ελλάδος !!Χαρακτηριστικά να σας αναφέρω οτι εφημερίδα πανελλαδικής κυκλοφορίας εκείνης της εποχής κυκλοφόρησε με τίτλο :”To Ηράκλειο αποκτά Τραμ νωρίτερα και απο την Αθήνα”!Έκτοτε πέρασαν 18 ολόκληρα χρόνια χωρίς κανείς να αναφέρει το παραμικρό σχετικά με το ζήτημα. Παρ’όλα αυτά στις μέρες μας ,αξιότιμε κύριε Υπουργέ,θεωρώ οτι έχουν πλέον ωριμάσει οι συνθήκες προκειμένου η πόλη μας να αποκτήσει ένα μέσο σταθερής τροχιάς(Τραμ ή ελαφρύ Τραμ).
Με την μετεγκατάσταση μάλιστα του αεροδρομίου Ν.Καζαντζάκης σε μία περιοχή που απέχει 30 χιλιόμετρα απο το πολεοδομικο συγκροτημα,εγώ αλλά και πολλοί συμπολίτες μου θεωρούμε οτι η δημιουργία δικτύου Τραμ που να συνδέει το μελλοντικό αεροδρόμιο με το κέντρο του Ηρακλείου καθίσταται αναγκαία , αν όχι επιιβεβλημένη απο τις ανάγκες για μετακίνηση που αναμένεται να ανακύψουν!Αξίζει να τονίσω οτι το Ηράκλειο ανέκαθεν ταλανιζόταν απο κυκλοφοριακά προβλήματα,ειδικά τις ώρες αιχμής,ενώ η εκτεταμένη χρήση ΙΧ προκαλεί τη διάβρωση των μνημείων της πολιτιστικής κληρονομιάς της πόλης μας επιβαρύνοντας συνάμα και το περιβάλλον.
Η ανάπτυξη δικτύου Τραμ ,όπως έχει δείξει και το παράδειγμα των Αθηνών και πολλών ακόμα ευρωπαικών πόλεων ,δύναται να περιορίσει τα προβλήματα αυτά που το σύγχρονο Ηράκλειο αντιμετωπίζει!! Κύριε Σπίρτζη, οι υποδομές και η ανάπτυξη αποτελούν δυο έννοιες ταυτόσημες και μάλιστα η δεύτερη προυποθέτει την πρώτη και ως εκ τούτου η πόλη του Ηρακλείου, η 4η μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας δεν μπορεί να μείνει άλλο χωρίς μέσο σταθερής τροχιάς!!Ας είναι η δική σας κυβέρνηση αυτή,η οποία θα επιλύσει αυτό το πρόβλημα και θα συμβάλλει αποφασιστικά στην ευημερία και την ανάπτυξη της πόλης, του νομού και του νησιού μας! Με μεγάλη εκτίμηση!