Ειδικότερα, οι ράγες φέρονται να έσπασαν περίπου δυο χιλιόμετρα πριν από το σημείο στο οποίο εκτροχιάσθηκαν τρία βαγόνια του τραίνου. Τα βαγόνια, παρεξέκλιναν οριστικά της πορείας τους, όταν χτύπησαν πάνω σε στύλο του ηλεκτρικού ρεύματος.
Παράλληλα, σειρά αντιδράσεων έχει προκαλέσει αρχική ανακοίνωση της εταιρίας σιδηροδρόμων Trenord, η οποία, λίγο μετά το δυστύχημα, είχε αναφερθεί, στο διαδίκτυο, σε «τεχνικό πρόβλημα» που προέκυψε νωρίς σήμερα το πρωί έξω από το Μιλάνο. Χρήστες του διαδικτύου απάντησαν, μεταξύ των άλλων, ότι «η απώλεια τριών ανθρώπινων ζωών δεν έχει καμία σχέση με ενδεχόμενα τεχνικά προβλήματα».
Στο μεταξύ, πέντε τραυματίες παραμένουν σε σοβαρή κατάσταση, και είναι διασωληνωμένοι, σε νοσοκομεία της ιταλικής συμπρωτεύουσας. Πρόκειται για ένα από τα σοβαρότερα σιδηροδρομικά δυστυχήματα που σημειώθηκαν στην ευρύτερη περιοχή του Μιλάνου, τις τελευταίες δεκαετίες.
Τα σιδηροδρομικά δρομολόγια μεταξύ του Μιλάνου και της κοντινής του πόλης Μπρέσια διακόπηκαν μετά το δυστύχημα, προσθέτει επίσης η Ferrovie dello Stato στην ανακοίνωσή της.
Η Trenord αποτελεί κοινό εγχείρημα δύο εταιρειών, της Ferrovie Nord Milano (FNM) και μιας μονάδας της κρατικής εταιρείας σιδηροδρόμων Gruppo Ferrovie dello Stato.
Η FNM επιβεβαίωσε ότι το δυστύχημα σημειώθηκε στο Πιαλτέλο και ότι ο πρόεδρός της Αντρέα Γκιμπέλι μεταβαίνει στον τόπο του δυστυχήματος. Ωστόσο η FNM δεν διευκρινίζει σχετικά με τις απώλειες από το δυστύχημα στη σχετική ανακοίνωσή της.
Πληροφορίες: Reuters, ΑΠΕ – ΜΠΕ (φωτογραφίες: La Repubblica)